Dansk familieejet siden 1926

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Hvordan bestiller jeg JA TAK-tilbuddene?

Du bestiller dine JA TAK-tilbud her på siden. Derefter modtager du, på email, en ordrebekræftelse og afhenter tilbuddene i din valgte Løvbjerg butik. Det betyder at du blot reserverer tilbuddene her, og betaler når du afhenter i butikken.

Kan jeg se alle tilbuddene et sted?

Ja, alle vores JA TAK-tilbud kan du altid se to steder. De vil altid være her på vores JA TAK-bestillingsside og på vores fysiske JA TAK-skærm i vores butik.

Kan jeg stadig se JA TAK-tilbud på Facebook?

Vi arbejder på at gøre os mere uafhængige af facebook. Derfor er vi ved at flytte vores JA TAK-tilbud over på vores egen JA TAK-bestillingsside og på skærmen i butikken. Vi vil stadigvæk lægge JA TAK-tilbud på Facebook, men det er kun udvalgte tilbud. Ønsker du at se samtlige JA TAK-tilbud er det via denne bestillingsside eller på skærmen i butikken.

Betaler jeg med det samme når jeg bestiller online?

Nej du reserverer blot online. Vi beder ikke om dine betalingsoplysninger da du betaler når du afhenter nede i din udvalgte Løvbjerg

Hvad gør jeg hvis jeg fortryder min bestilling?

Vi er ved at arbejde på en løsning hvor du, i din ordrebekræftelse på email, kan annullere dine JA TAK-tilbud hvis du alligevel ikke ønsker at afhente dem

Kan jeg hente mine tilbud i alle Løvbjergs butikker?

Nej, det er vigtigt du sikre at du er på din lokale Løvbjerg’s JA TAK-bestillingsside da alle butikkerne har deres egen side med eget lagersystem. Du kan derfor ikke bestille JA TAK-tilbud fra en butiks’ side og afhente i en anden Løvbjerg butik.

Hvordan ved jeg hvornår JA TAK-tilbuddene skal afhentes?

Der står på hver enkelt tilbud hvornår det senest skal være afhentet. Det står også i din ordrebekræftelse som du modtager på mail.